2009 m. spalio 26 d., pirmadienis

kažkaip

Taigis, ačiū už sveikinimus.

Bet šiandien man sugedo centrifuga, vandens sistema (vėl!), studentai sugadino porą eksperimentų ir močiutę ištiko mirties baimės priepuolis.

Taip sakant, man kažkaip jau nebe gimtadienis.

Aš pavargau, aš nieko nespėju ir priešgimtadieninė depresija gimtadienio proga dar nepraėjo.
Ryt Suomijon.

4 komentarai:

  1. Ko gi tu šitaip...
    Darbas sau, gimtadienis sau, nepainiok skirtingų dalykų :)
    O aš taip laukiu ir ruošiuosi tavo baliui ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. aš tavęs irgi laukiu.

    Viskas bus gerai. Nieko tokio.

    AtsakytiPanaikinti
  3. gimtadienis baisuma, bet tai nieko tokio. lauksim įspūdžių iš Suomijos

    AtsakytiPanaikinti
  4. Iš Suomijos papasakosiu kas ir kaip. Ir gimtadienis į pabaigą visai pagerėjo.

    AtsakytiPanaikinti