2009 m. spalio 22 d., ketvirtadienis

fėja ir deimantiniai dantys

Fėja deimantiniais dantimis ar jau su tais pačiais dantimis saujoje - viskas priklauso nuo požiūrio. Reik tikėtis, kad burnoje, su pitbuliniu sąkandžiu. Laikymuisi už plintusų, taip sakant.

Užtat gavau įdomų komplimentą - kad pas mane labėje merginos yra kaip olialia mergaitės plius - tai yra ir gražios, ir protingos. Tas plius - už protingumą. Tikiuosi, įskaitant ir mane. Kaip iš logistikos vyrų, manau, kad nerealus komplimentas. Užtat R. kometaras ta tema apie mane ("nestandartinis grožis ir nestandartinis protas, summa summarum, freaky ") yra medus sielai, aš baisiai užsipatenkinau nuo tokių žodžių;).

Reik kokį filmą lovoj pažiūrėt.

Aij, ir chimera, už kurią pinigą moka, gavosi. Yay! Ne, dar nesidžiaugiu. Per daug užsipisus.

Ryt labėje fotkinamės. Aš ir mano studentai. Cathy pafotkys. Didysis planas buvo įrėmint lygiai taip pat, kaip atvežtos reprezentatyvinės foto su šefu, jo apdovanojimais ir prezidentais. Ir pakabint toj pačioj eilėj. Vienok, dėdė prarabas Mikė Pūkuotukas Rževskis primygtinai nerekomendavo to daryt. Sakė, šefas supyks. Gal tuomet virtuvėj?..

2 komentarai:

  1. foto nėr. Kol kas. Vakar dukart teko. Zaulia ir šeši nykštukai, ir Zaulia su kolege inirtingai dirba laboratorijoje. Du skirtingi fotografai. Visa diena ant to...

    AtsakytiPanaikinti