2009 m. liepos 25 d., šeštadienis

pusryžiai berniukai britai, turistavimas ir bilekas.

Mielas mielas tas tavo pusryžis didelis berniukas. Užskaitau.
Reik tikėtis, ir aš nesufeilinau nei tavo draugių, nei tavo įvaizdžio jo akyse;)


Ir pabaigai. Vakar dešimta valanda vakaro. Skambina apsaugos tarnyba iš darbo. Kodėl nepriduota signalizacija? (pirmą kartą patikėjau naujoms mergaitėms užrakinti laboratoriją, išėjau anksčiau...). Nu ką, pasidžiaugiame, kad neprigėriau vakare, sėdu į mašiną ir lekiu darban. Pusę vienuolikos vakare. Iš to piktumo paskambiju kažkuriai mergaitei (dar vienas trūkumas. Jos abi laiko save vienu vienetu. Nulis konkurencijos, nulis savarankiškumo). Priduodu signalizaciją, ir vienintelė frazė, kuri man lieka kaip dienos leitmotyvas, yra "tūpos mergos". Skambino jos man, matydamos, kad nesugeba priduot signalizacijos. Bet pasakyt to nesugebėjo - paklausė, kas turi įvykt, kai surenki kodą. Nu pypsėt turi pradėt. Žinojo, kad kažkas blogai, bet nesugeba įvardint problemos tiesiai. Kodėl aš užpakaliu jaučiu, kad dar bus problemų..?


reik eit valgyt ir miegot.
ir gal kada nors sugebėsiu patikėti, kad tiesiog prasidėjus atostogoms, viskas bus geriau.

and.. do I swear a lot?

2 komentarai:

  1. yes you do swear a lot darling ;) bet tai nieko tokio ;)
    aciu uz uzskaita. jis sake kad tu labai faina :)
    ai pakalbesim kada gyvai... ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. mah, aš tik truputį keikiuos. Nors draugų apklausa sako ką kitą.

    kalbėsimės gyvai. po tų keturių dienų, ok?

    AtsakytiPanaikinti