2009 m. liepos 28 d., antradienis

kvailybės neišmatuojamumas

Pagal pirminę hipotezę grįžtame į mergaičių protinių sugebėjimų apibrėžimą. Iš T raidės.

Antrą kartą nepriduota signalizacija. Rytoj teks treniruotis.

Šefas vakare paskambino tris kartus, paskutinis kartas, dėkuidie, buvo išganingas. Užvedu ryt ryte atėjimų/išėjimų žurnalą. Ir vat tada nebe aš kraštinė. Išklausau Schatz pedagoginių patarių ir rytoj pasilinksminsiu.

Dar dieną mano galvą pabando panaudoti kaip kamštį korporacinių durų trankymui, suglaudžiu ausis, meldžiuosi ramiajam direktoriui, kuris visas stervas, šefą ir mane nuramina... Retai kas gali būt blogiau, gerbiamieji, kaip šefas, kuris neturi ką veikt per atostogas. Sėda jis tuomet į savo tanką-džipą ir važiuoja pas mane į labę. Ir siautėja. Smulkmenos mat jam kliūna...

Bet vakare aš išjungiu telefoną ir nulekiu pas savo buržujų dėdę Giedrių, pas kurį baseinas kieme. Įlėkdama pro vartus puolu tiesiai glėbin ir sakau, kad nevalgiau net pusryčių ir tuojau pat dantyse atsiranda kalakutiena grietinėlės padaže, šiek tiek vyno, šviežios bulvės ir šviežiai rauginti agurkai. Tada vyšnios tiesiai nuo medžio, pūkuotas katinas, basomis ant žolės, maudynės įkaitusiame baseine, neprinokusios slyvos, pasisedėjimas virtuvėje ir mus parveža su mano opeliuku namo, nu nes aš prigėriau vynelio ir jei dar nors kartą paskambins šefas, tai.

Ir taip, aš klausausi kartais labai keistos muzikos;) bet šiandien agresyvoka nuotaika ir net nežinau, kuo tas burlakas man čia užkliuvo.

2 komentarai:

  1. perskaiciau sita irasa kazkaip nuo galo. nuo pabaigos. nes gal siandien tokia atvirkstine diena?

    AtsakytiPanaikinti
  2. nu nes ir rašyta buvo beveik nuo pabaigos, ir BG nesugebėjau įsikelt į galą klipo...

    AtsakytiPanaikinti