2009 m. liepos 13 d., pirmadienis

oh dear

maybe I've just been dreaming, maybe I was chemically high...

Beklausydama skaidriai gailaus japoniško elektro popso, pasvarsčiau, kodėl gi net trys ITyšnikai sugebėjo mane mandagiai nx pasiųsti. Aš suprantu, kad aš jums visiems penkta koja, skersai gerklės bestovinti ir kad jums nepriklauso tvarkyt mano korporacinio emailo... Nu bet ir aš pati negaliu susitvarkyt.

Galų gale sugalvojama genialiai paprasta idėja, paštas užsikuria, aš pakvykiu ir parašau būtent tam ITyšnikui dėkingą laišką.

Dabar reik pavalgyt ir susikaupti. Iškilo tikri klonavimo sunkumai, va jau ir reik pamąstyt gudrią strategiją.
(niekaip nesuprantu, kodėl qiagenas nesugeba įmest taškinės mutacijos, kad būtų galima į jų pačių siūlomą rinkinyje esančią plazmidę įsikelt jų pačių sintetintą geną. Nu kam palikinėt daugybinius taikinius, man čia dabar pistis tenka... Rinkiniai komerciniai, in your face!)

8 komentarai:

  1. Offtopic

    idomu ar priklausai Vilniaus Argentinieciu Tango chebrai? Ir ar aplamai soki tango?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Intensyviai nebešoku, kartais savo malonumui, chebrą pažįstu mirtinai, o šiaip mane ištikęs snobiškumas ir ilgiuosi tangueros iš savo Paryžiaus klubo. Nes skirtumas milžiniškas...

    O ką?

    AtsakytiPanaikinti
  3. O tai tu pasirodo soki kompiuteri apsikabinusi :)

    Good timing :)

    Siaip kas liecia gerus tanguero, tai yra viena gana reali iseitis - ismokinti viena sau, pagal savo gerumo kriterijus.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Dirbu.

    O išmokint... Turiu tam filosofiją. Apie moterų emancipacijos nereikalingumą tango.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Istiesu, maciau tavo bloge keleta postu apie tango, pamaniau, gal tau butu idomu pasidalinti savo mintimis apie pati soki ir siaip bendruomene, milongas savo ar kitame bloge??

    AtsakytiPanaikinti
  6. As (budamas vyras) visiskai nesutinku su ta emancipacijos eilute, vat ir butu visai idomi diskusija...

    AtsakytiPanaikinti
  7. As tada sugalvosiu posto pavadinima ta tema (moteru teises ar svoris tango ir kazka panasaus) ir galima bus pabandyti isrutulioti diskusija.

    O gal tu siaip dar turi kokiu temu susijusiu su tango (ar idomios patirties LT ir svetur, palyginimu)... kuriomis tau idomu butu pasidalinti?

    AtsakytiPanaikinti