2008 m. gruodžio 19 d., penktadienis

Įvertinimai


Nu. Gauso pasiskirstymas, sakyčiau. Procentinis pažymių pasiskirstymas. Mind you, aš norėjau keliems įsūdyti skolas ir šiaip pakėliau kokiems penkiems po pusę balo į geresnę pusę.

Taigi, aš labai pedagogiška. Už nusirašinėjimą neišvariau nieko iš egzo, tiesiog nevertinau to papildomo klausimo. Identiškus darbus irgi, pusė velnio įvertinau.

Kelios mergaitės, kalikės dešimtukininkės liko nepatenkintos aštuonetais ir septynetais. Man labai gaila. Keli berniukai gavo kiek geriau, nei tikėjosi. Nes parašė savais žodžiais, bet į temą.

Ir iš visos tos krūvos savo vietoj yra vos keturi-penki žmonės. Iš trisdešimties... kuo kiti taps, kur jie dėsis? Kokio velnio jie čia studijuoja?..


Bet priiminėti egzaminą yra super faina. Aš jau laukiu kitų metų.

3 komentarai:

  1. Pažįstama dėstytuvė iš tų pačių visiukų svarstė, kad gal reikėtų studikų balus dauginti iš "kokio koeficiento", kad būtų kuo daugiau aštuonetų and up, nes tiems mažėliams gi teks mokėti už mokslą su septynetais... No offence, čia šiaip į sesijos temą. Mano mažvaikė tai jau ketina mokėt už mokslą, nes turės nu gal septynetą ir gal šešetą kokį, kas numuš tą su... vidurkį iki nekotiruojamo.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nuz... Pankiukas šian pasakė, kad vienai mergaitei vardinę stipendiją nx nuskandinau. Su jos aštuonetu. Bo dešimtukininkė.

    Bet. Aš jai sakiau, kas negerai kursiniame. Pasakiau, ką reik prirašyt. Nepaklausė. Rašė laiškus su "tai ką mes darom su šita šimtmečio misterija" ir t.t....

    O šiaip, peržiūrėjus studijų knygeles - nuo bendro lygio kiekvieno žmogaus nelabai nuklydau.
    No offence. Penketai skolininkams buvo...

    AtsakytiPanaikinti