2008 m. gruodžio 27 d., šeštadienis

tinginizmas ooooh

tingiu tingiu.
Reik mokytis, egzaminas antradienį. Vyks tokia tvarka, cituojant profesorių "9-ą valandą aš Jums atsiųsiu uždavinį, 11-ą valandą užeisite pas mane į nnn kabinetą". Kodėl aš įtariu, kad uždavinys, kaip visuomet, neišsprendžiamas?.. Nu jei jau man leidžiama bet kokiomis priemonėmis naudotis? Musiau dėl to, kad jos niekuo nepadės? Arba sugebi paaiškinti, arba ne. Aš turiu teisingą sprendimą, žinau kurios klaidos yra tipinės ir kodėl jos yra klaidos (nu ne veltui Ievutei sprendžiau tuos uždavinius). Bet nežinau nežinau. Reik tikėtis, iš kursinio labai neklausinės, bile aš suprantu, ko aš ten per konjakines pagirias prirašiau...

Žiūrint iš gerosios pusės - 30-ą dieną būsiu pabaigus šią kankynę - egzaminus.

Tada telieka dar du egzaminai pavasariui, pas profesorę, kuri bus mano gynimo komisijoje (bais' bjauri ir priekabi moteriškė, bet per pastaruosius šešerius metus aš vienintelė pas ją esu gavus 10 ir palikus puikų įspūdį). O antras egzas tai pas Sam Samyčių. Ten tai jau eina sau, pasakysiu, kad tiesiog įrašytų tą dešimtuką į protokolą ir atsiknistų nuo manęs.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą