2008 m. gruodžio 2 d., antradienis

Kur yra mano gerumo riba?

Zaulia yra piktas žmogus, tiesą pasakius. Pikta Zaulia, pikta. Ir zlopametnaja.

Bet. Va, mano studentas neturi antros batų poros. Iš viso turi tik vieną batų porą. Taupo ant valgio. Rėkavausi aš čia, kad studentai atsineštų, kad ir kaip sudrožtą, bet antrą batų porą į darbą. Kad purvo nenešiotų. Žiema ant nosies.
Neturi.

Dabar kovoju su mintimi nupirkt tam vaikui antrą batų porą. Tarkim, specialias darbines tapkes.

4 komentarai:

  1. Jei jau teks pirkti - tai ka nors itin zeminancio - sliurytes "roziniai triusiukai" ir laikyti, kaip "dezhurini" apava - tik pliurza ir bebati vaikischia versti detis triusiukus. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš gi rimtai. Gaila man to vaikio. Naktimis spaustuvėje dirba. Labėje stengiasi...

    AtsakytiPanaikinti
  3. nu tai nupirk. gausi ++ į karmą. nužiūrėk dydį ir nupirk, nes dar laužysis ir neims :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Turbūt nupirksiu. O dydžiai lengva - ant darbo baltos lentos užrašyti, galvojom kad darbas duos šliopkes.
    Tik reikės kažkokiu būdu tai subtiliai išspręst. Tyliai.

    AtsakytiPanaikinti