2011 m. lapkričio 24 d., ketvirtadienis

padovanok

Padovanok man, paukšti, mmm... nežinau ką. Turbūt aš noriu sidabrinės apyrankės, kurios vis nenešiosiu.

Jei sugebėsiu prisimint, pasikeisiu baterijas rankiniame laikrodyje, jau sustojusiame kokius metus.
Išsiryškinsim kelias juosteles, pradėsim daugiau vėl fotografuot, pinholai ir contina, ir reikia kelias dienas pamiegot.
Kaip aš pavargau per šiuos du mėnesius, dievaž.

Norvegijos fjordai, kur jūs?

3 komentarai:

  1. gal kad lapkritis. dangus kabo pažemėj, pilka, tamsu.

    buvau apleidus blog'us, smagu čia sugrįžt paskaitinėt. atrodo lyg tie, kuriuos skaitai, būtų pažįstami :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. jei tik pasnigtų sniego pudra, šlapia tešla, kuo nors. iš karto šviesiau būtų. kažkaip taip. Tikiuos.

    užsikasiau truputį.

    ir taip, lyg pažįstami.
    gera tave matyt.

    AtsakytiPanaikinti
  3. aš irgi labai laukiu sniego. kažkaip ramiau tada pasidaro. laikykis, pailsėk. lapkričiai būna bjaurūs.

    AtsakytiPanaikinti