2009 m. birželio 11 d., ketvirtadienis

mind the gap

Taip, visgi su klaidom, dešimt nesigaus, rašome aštuonis.

Eeeh, o kur devyni?..

Anyway, viskas nuostabu. Ir šiaip gavau klausimus, kuriuos apytiksliai mokėjau, ir referatas, rods, nebaisiai į lankas. Ir dar net geranoriškai papasakojo, ko aš nežinojau. Jaučiuos apsišvietus.

Tada dar aplankiau Dzūką ir Robką, pasėdėjom, apšnekėjom moteris. Tik po gero pusvalandžio suvokiau, kad sėdžiu ir šneku už vyrų pusę, bet tai ką padarysi.

Tuomet mane dar pabandė prišert šokoladiniu tortu su šokoladiniu kremu. O kadangi mylimiausio ever dėstytojo ir dėdulės gimtadienis, nesigavo atsisakyt. Ak, tas žilabarzdis pilvūzas, kuris gali išsityčiot iš bet ko. Prijuokino iki ašarų, net nepaisant to, kad ir iš manęs tyčiojosi. Su Dzūku vos ne ant grindų voliojomės.
Romutis. Aij nu, negi muši jį per galvą už subtilias pastabas apie mano liesumą ir patrauklumą. Mergaitė jis, ką padarysi. Jis turbūt man pavydi arba tai yra daddy issues.

Aš einu pamiegot.
Dėkojame visiems laikiusiems pirštus, padėjo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą