2009 m. birželio 25 d., ketvirtadienis

Kur, klausiu, kur?..

Kur tas mūsų protas?
Aukščiausias asmuo namuose 1,68 m ūgio, o nusiperkame 1,98 m aukščio šaldytuvą. Nu spėkit, kaip mums sekasi pasiekti viršutinę lentyną?

Pasiautėjau iš pat ryto, nepamilau aš to šaldytuvo iš pirmo žvilgsnio (parduotuvėje turbūt afekto būsenoje buvau). Virtuvė vis dar kapitalinio tvarkymosi chaose.

Nu bet ok ok. Paglosčiau, duodu jam antrą šansą. Visai geras tas šaldytuvas.

Bet koks gėris truputį neit į darbą... aaah.

2 komentarai:

  1. O tu ant šaldytuvo dar mikrobange užkrauk, bus kaip skraidančių nazgulių cirkas :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Močiutė kažkodėl nesutinka, kad aš ten sudėčiau sausainių skardines... Aš tai sakau, kad puiki dietinimosi priemonė ;)

    Cirkas, atsiprašant. Aš jau matau, kaip močiutė saldumo lomkių metu ropščiasi ant kėdės cukruotų sausainiukų pasiimt...

    AtsakytiPanaikinti