2009 m. vasario 23 d., pirmadienis

tuoj sprogsiu aha.

Pasikeiksiu, pakentėkit.

Korporacijos dešimtmetis, visuose skyriuose tūsai tortavalgiai, sūtrauka Romutis du gabaliukus torto suvalgė, Ievutė - tris. Sūkos kvadratu visi, aha. O kur Zaulia? O kur Zaulios gabaliukas?

Jaučiuosi kraštinė. Kairinė.
Naujoji darbuotoja Kleckienė Miamlienė vistiek nenori sau užsisakinėt reagentų ir priemonių, ot kalė. Aš jai jau penktą kartą sakau, kad pati nusispręstų, kokių butelaičių nori. Spėkit iš trijų kartų - neužsakinėsiu. Tegul sprogsta.

Net nežinau, ko tokia pikta. Eksperimentai pusė velnio, išsisprendėm vieną problemą, fermentatorius sterilus, baltymukai renatūruojasi.
Bet važiuodama namo vos nepadariau avarijos ir fiziškai be proto noriu ko nors saldaus. Nusipirkau Nutellos kremo, paskutinį kartą jo valgiau prieš kokius 10 metų. O aš saldaus nemėgstu, nia.

Ateisit, pavalgysit plovo, ir tada aš vėl būsiu asociali ir pikta. Ghrrr. Rrrrr. Hrrr.

Kur mano laimės vitaminai ir supamas arkliukas?

6 komentarai:

  1. Oi, tau pikta diena. Pastebėjau, kad šiandien kažkokia masiškai pikta diena. Reikia astrologų paklaust, kas yra, gal koks juodas mėnulis :)
    O mano šuo šiandien pabėgo (paskui pagavau), o leidykla honoraro nemoka. Bet aš tavo žuviukus pašėriau :)
    Nu nesakysiu "pralinksmėk", nes tik dar labiau supykdysiu. Bet taip kažkaip labai tave suprantu ir manau, kad PRAEIS :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. nu nes rimtai nieko blogo neištiko. Bet pikta iki pasiutimo... :)
    O koks tavo šuniukas?

    Praeis. Einu sulapnosiu Nutellos (o siaube!) ir apsiraminsiu.

    Ar man atrodo, ar balta žuvytė pas mane pati durniausia?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Mano šunytė pamestinukė iš prieglaudos, veterinarė sako, kad iš ten ir laukiniai įpročiai :) Bet vis tiek miela draugė :)
    O Nutella sveika. O jeigu nemėgsti saldumynų, tai ko burnoji, kad torto negavai? :D
    O man atrodo, geltona durniausia...

    AtsakytiPanaikinti
  4. mama sakydavo, kad pamestinukai katinėliai/šuniukai patys mieliausi.

    O saldumynų nemėgstu, ir to torto musiau būčiau nevalgius - ale bjaurybės visi man primena, kad "oij, tai mes tuoj jau einam eit torto, oi, apsivalgėm"... Nesolidaru ;)
    O visgi geltona lėčiausia, mhm :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ciūciams dabar meilės laikas, čia gamta šaukia, o ne auklėjimas :) Maniškis savo laiku grįždavo po trijų dienų, smirdantis, purvinas, alkanas, bet - laimingas laimingas...
    Geltona kaip tik greičiausia. Viena iš oranžinių žiopla.
    O mano senelis dar sakydavo, kad saldumynus mėgsta geri žmonės, nu, tai susimąstyk, Zaulia, ir eik tos Nutellos ėst šaukštu, aš dar keksiukų gerą receptą turėjau ir Nutellos pyrago su lazdynų riešutais, tai tu tik mirktelk ir tavo močiutės dietos eis po velniais...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Tos žuvytės dienomis keičiasi;)

    O Nutellos suvalgiau, bet aišku, labiau džiaugiasi močiutė :D ir keksiukų receptą jamsim.

    Ir vopšče aš geras žmogus, IM paklauskit;) Aš jai ledų duodu.

    AtsakytiPanaikinti