2009 m. vasario 14 d., šeštadienis

Brighter than sunshine

Studentas indų nesuplovė, savaime suprantama.

Turėtų būti toks laboratorinis dėsnis - niekas nenori plauti indų penktadienį po pietų. Ir kažkodėl viskas baigiasi tuo, kad tuos indus plaunu aš. O jų, vėlgi kažkodėl - būna labai daug.

Jei D. pasižada vairuoti, kitą vasarą važiuosime iki Barcelonos su mano Opel Karve. O gal iki Gibraltaro.

Dvi dienos frazės:
"Freaky lab supervisor with fisheye camera, scary!" - Sakyčiau, puikus mano apibūdinimas.

"Tu ten kaip nelaistomas kaktusas"- Romutis, manim rūpinasi. Sunku mums atskirai dirbt. Aš nepavalgau, jo juokų korporacininkai nesupranta... Nu bent jau mano mažieji studentai primena, kad pavalgyčiau (alkana Zaulia yra pikta Zaulia - savisaugos instinktas). Romučiu, tikiuosi, kartais mano merginos kolegės pasirūpina.

2 komentarai:

  1. pasizadu :) ir vaziuosim iki lisabonos. jei jau toki kelia sukarsim, tai nuodeme butu atlanto neaplankyti ;)

    AtsakytiPanaikinti