2009 m. sausio 30 d., penktadienis

Slibinizmas

Viena studentė apsirgus, tai šiandien aš su penkiagalviu slibinu žaidžiu. Kadangi jau šiek tiek pavargau, tai pusę darbų sureguliuoju parėkaudama.

DNR juosteles audžiu, glostau baltymus, ganau studentus. Dar reikia šliužui kažinkokią ataskaitą parašyt. Iki šiandienos ryto. Ta prasme prieš kokias 6 valandas norėjo gaut. Nepasius.

Dar šiandie vakare Comedie Francaise. Moljeras, oh oh oh, prancūziškai. Nostalgie, khem.
Nu, nėr laiko kažką pasakot.

Dar jei apsireikš tas sms-įžymybė-back biter'is, tai jau tikrai aš supyksiu ir išplėšiu dantimis jam snukio gabalą. Aš rimtai.

----------
Dar google analytics sako, kad kažkas iš MII mano blogą susirado per paieškos žodžius "C dydžio papai" ir persibrowsino per 12 psl. Ta prasme man negaila, brangieji - ehm... nu bet. Jūs C dydžio papų internete ieškot? Matematikai informatikai...

Dar kažkas ieškojo "kiek sveria šokėja" - sakyčiau, ne daugiau nei 52kg.

visogero.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą