2009 m. sausio 25 d., sekmadienis

Nauji žaisliukai

Justukas padėjo man su Google Analytics, tai radau naują žaisliuką.

Gerbiamieji, anoreksijos istorijos čia nerasite, gal tik retus paburbėjimus apie nevalgizmą.
Kosinusai ir sinusai, deja - šiame bloge reiškia mano ir Romučio nuotaikų santykį.
Krevetės skonį aš žinau, bet aš joms alergiška.
Ir ką reiškia, jei sapnavote, kad čiuožiate nuo kalno, nežinau.

Ne, nu rimtai - atsidarau vis tą Analytics reportą, ir žvengiu. Aišku, Justuko blogo paieškos žodžių kol kas neperspjaunu, bet smaguma.

Anyhoo... Vėl visko prisapnavau, bet taip nėr laiko prisėst. Romutį ištremia korporacijon kitą savaitę. Įdomu, suvalgys jį ten, ar ne. Didelis, gal išgyvens.
O chimeros konstruojasi jau tuoj tuoj. Tik va reikia dar pasidaryti metų detalųjį planą.


A, dar prie anoreksijos. Baldžius buvo atėjęs, pasirodo sėdžiu ant kažkokios gudrios ergonomiškos kėdės. Jei ten vieną rankenėlę pasuki, kėdės atlošas nuo tavo svorio siūbuoja.
Nu. Mano svorio man nepakanka, kad aš toj kėdėj atsiloščiau. Atlošas mane nugali ir aš sėdžiu palinkus į stalą. Visai neergonomiška. Tai aš vėl su rankenėle paverčiau tą kėdę į paprastą. Baisu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą