2008 m. lapkričio 12 d., trečiadienis

Oficiali padėka

Oficialiai noriu padėkoti Schatz už pliušines E.coli bakterijas milžiniškoje Petri lėkštelėje. Galima, aš šiąnakt su jomis miegosiu? Užgavote giliausias mano sielos stygas :)

P.S. Tai jokiu būdu nereiškia, kad kitos dovanos yra nors lašeliu prastesnės. Bet aš jau jums visiems padėkojau;)
Už skarą, kokios visuomet norėjau ir kuri mane gelbėjo, kol laboratorijoje nešildė;
Už beprotiškai mielus auskariukus su saulutėmis;
Už knygą, kuri prasirijo per dvi naktis;
Už šokoladą žalioje dėžutėje, kurį suvalgė mano močiutė;
Už švaraus papiruso gabalą tiesiai iš Egipto mano piešiniams;
Už woodoo ex-lover lėlę;
Už užrašą ant mašinos "Nepykit, aš mokslininkė"
Už apkabinimus ir linkėjimus.

Va. Išvardinau;)
Bet pliušinės bakterijos... OOOh. Jų tokios gražios akytės...

3 komentarai:

  1. o as turiu pliusiniu bakteriju mazute kolekcija :) 7ios berods...:) mielumos :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. O iš kur tu jų gavai, Jolka? Bo man godumas pramušė, aš dar noriu;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. is amerikes, is amerikes...http://www.giantmicrobes.com/ irgi gimtadienio proga visa kruva parveze ;)

    AtsakytiPanaikinti