2008 m. lapkričio 8 d., šeštadienis

ofet-relu

Perdozavau muzikos. Galva sukasi...
Diena visai nebloga gavosi - Dzūkas uždavinius atsiuntė, oras neblogas, kapinėse buvom ir ten viskas ok...
Apsikirpau, kaip ir jau minėjau - močiutė sako, kad dar kiek, ir būtų galima sakyt, kad nusiskutau. Tamsokai padažė. Bet man patinka, geras jausmas pakaušyje.

Žinote tokį dalyką kaip ear worms? Taigi va, du mano ausyse - I think I'm a little bit in love with you ir Cottonmouth. Su realiu gyvenimu nėra nieko bendro.

Po gerosios dienos visai neblogai einasi. Studentai apsiprato, yra smulkmenų, bet nieko. Ale indų penktadienio vakarą kažkodėl niekas nesuplauna... !!!! Tiesą pasakius, v žopu yra plauti šeštą vakaro penktadienį toną studentų paliktų kolbų. Bet aš turbūt esu gera.

Gal pasibaigė ten visokios nesėkmės, kurios kaupėsi.

Ir vėl prisisapnavau visokių nesąmonių. Važinėjau šunkeliais aplink kapines. Ir vėl buvau name ant kojų. Lipau į škotišką kalną ir fotkinau. Reikės turbūt prisėst ir parašyt apie sapnus.


kažkaip keista. Kažkoks, kaip D. sako, nepadarytų pamokų jausmas... Gal aš tikrai kažką pamiršau ir dėlto man viskas taip ok?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą