2014 m. rugsėjo 2 d., antradienis

nuostaba

Kartais net mano šefas mane nustebina. Visgi keliolika metų, ir manau kad viską žinau apie jo nuotaikas ir nuomones.
Bet kartais maloniai nustebina.

Ta proga padarau dar vieną darbą, kurio neprašo, bet man įdomu.

Visi sako - nugi nedirbk, tau atostogos. Bet man įdomu.

Užtat namai užkrauti beigelėm, aviena, bazilikais ir naminiais pomidorais, mangoldų sriuba ir skrudintais burokėliais, mieliniais mėsos pyragais ir chalos variacija su antaniniais obuoliais. Uošviai džiaugiasi jautienos rendangu, kol jų virtuvė remontuojama, o aš už tai imu mainais moliūgą, cukiniją ir rūgščių obuolių. Šįmet bus daug obuolių. Tik obuolienės nevirsiu, negaliu.

Dar norisi į Siciliją arba Švediją, J. nori gamint jūros gėrybių troškinį, o aš noriu kruvinųjų apelsinų ir važiuot traukiniu.

Ir viskas bus gerai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą