2011 m. sausio 30 d., sekmadienis

na ką gi.

Gavau "stylish blog" estafetės gabaliuką.
- Gavęs apdovanojimą išduoda, iš ko jį gavo;
- Parašo 7 dalykus apie save;
- Išrenka tuos, kam perduos titulą;
- Jiems praneša gerą žinią.

Gavau nuo Lorencos.

- Man 29 metai. Pusę paauglystės jaučiausi gerokai vyresnė, dėl susiklosčiusių aplinkybių, kai reikėjo būt savarankiškai nuo 12 metų. Po to lyg ir įsipaišiau į bendrą srautą. Kartais jaučiuos jaunesnė, nes gi 29, beveik 30 metų moteris (?) jau turėtų būt rimta, viską žinot ir nieko nebijot. Maždaug taip. Nors šiaip labai geras amžius :)

- Esu sinestetikė. Muzika man spalvota. Instrumentai patys savaime turi spalvas, pagal tembrą, tačiau jų derinys gali būt visiškai kitos spalvos. Mama irgi buvo sinestetikė, tik pas ją skaičiai buvo spalvoti ir dešimtys erdvėje išsidėsčiusios, todėl mintinai skaičiavo labai nemažas lygtis. Kartais bandau atsirinkti, ar man dar kas nors ateina ne su vienu potyriu, bet per daug subjektyvu, aš gi nežinau, kaip kitiems.

- šokau baletą, kažkada labai trumpai tautinius šokius ir labai netrumpai argentinietišką tango. Dabar neturiu laiko. Gailiuosi.

- Esu mokslininkė, ir tuo patenkinta. Ir nelabai įsivaizduoju, kuo kitu būčiau galėjus būt.

- Nemėgstu saldaus. Never ever, nebent cukraus kiekis kraujyje visiškai krenta, ir tuomet suvalgau kokį pyragėlį. Šokoladas man neskanus iš esmės. Visiškai. Niekaip.

- Nebijau aukščio. Turbūt yra riba, bet dar jos nepasiekiau. Todėl manęs kalnuose ir šiaip stačiose vietose vienos palikt negalima. Nejaučiu atstumo ir galiu nusidrėbt.

- Esu bandžius groti muzikiniu pjūklu. Fantastiškas reikalas ir gaila, kad manęs visgi to neišmokė.


Va tataip vat.
o kam perduot, nesugalvoju. Gal kiek vėliau.

6 komentarai:

  1. jėga, noriu būti sinestetikas. įgimta ar įgijama?
    žinau, kad įgimta...

    [ jei kils mintis perduoti stylish blog estafetę kam nors -- aš šiame žaidime nedalyvauju ]

    AtsakytiPanaikinti
  2. įgimta, rodos, ir dažniausiai per moterišką liniją paveldima. Kažkada vaikystėje, pamenu, nustebau, kad ne visiems taip spalvos-garsai dėliojasi.

    O dėl estafetės perdavimo - todėl ir abejoju, nes pati baisiai nemėgstu pildyt tokių reikalų. Kažkodėl šįkart užpildžiau, bet kitų apkraut nenoriu.

    AtsakytiPanaikinti
  3. supratau, nebūsiu jau sinestetikas.

    ai, būsiu tuo, kuo esu.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Rokai, labai puiku būti tuo, kuo esi.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mokslininkė? Biologė gal? :)

    AtsakytiPanaikinti