2009 m. gruodžio 6 d., sekmadienis

pilkame danguje - sniego užuominos

Net ne sniegas, tik jo užuominos.
Du geniai nulaužtoje pušyje, sušalusios iki kaulų rankos, spyglių kamuoliai.

Valgau mažyčius morengus, šviežut šviežutėlius, su lengvu klampiu minkštimu viduje ir bandau taisyti savo egzamino darbus.
Would you believe in love at the first sight?
Pati ta muzika taisymui, yra tikimybė, kad tik vienas herojus neišlaikys egzamino, o kitiems pasiseks labiau.

Visai norisi tarpušventinių atostogų, tinginystės, keptos anties su antaniniais obuoliais ir čiobreliais... Bet iki to laiko - ataskaita, chimeriukų genialus spurtas, dvi naujos merginos... Ok ok, aš myliu savo šefą už tai, kad man davė dvi vergaites, tpfu, dvi technical assistants, bet taigi man jas dar kol kas ganyti reikia. Darbų padaugėjo, ne sumažėjo. Ir vėl, ir vėl - darbas šeštadieniais ir vėlyvais vakarais, kai visi išsinešdina...

O, kad įsisnigtų...
Gal kas norit pribaigt taisyt tuos darbus?..

2 komentarai:

  1. puikus pavadinimas (aš irgi pastebėjau, ir svarsčiau, ar čia sninga, ar čia pūkai kažkokie (aha, gruodį). ir laukiu kol galėsiu pacituoti vieną autorę: "ir pagaliau ramiai užsnigo")

    ir šiaip, man patinka toks savitas, gražus kalbėjimas apie paprastus, kasdienius dalykus :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. kapuose buvau, marksčiaus prieš tuos sniego pūkelius, na, ne sniegas dar...

    o šiaip, dėkui už komplimentą.

    AtsakytiPanaikinti