2009 m. lapkričio 6 d., penktadienis

Vienok

Vienok, viskas gerai.
Pasižiūri į sningančią naktį.
Prisižviegi ryte 20 minučių su Dzūku telefonu.
Padangas pasikeiti.
Studentų auklėjimo feisbuku taktika pasiteisina, atėjo šiandie paspaudę uodegas.

Nors šiandien turbūt nuprotėsiu. Stručio taktika nebeveikia, ima baksnot pirštais, tikrindami, ar tikrai tikrai negyva.

Įgėriau 25g lime fusion finliandijos, bandau dirbt toliau.

4 komentarai:

  1. Ir kaip studentai buvo auklėjami feisbuku?

    AtsakytiPanaikinti
  2. na, kaip.
    Mano trys studentai (kurie pas mane į labę jau pusantrų metų vaikšto, tiesiog jau nuosavi vaikai. Atlieka pas mane bakalaurinius darbus. Ir dar aš jiems dėstau) prisijungė mane feisbuke.
    Vat neradau vieną dieną kažko, plius neaprašyti darbo žurnaliai, šiaip netvarkėlė... Pasikoliojau status message. Gavau žinutę, kur mėgintuvėliai padėti, ir kt dieną atėjo susigėdę.
    Man smagu.

    AtsakytiPanaikinti