2009 m. rugsėjo 10 d., ketvirtadienis

"nepykit, aš mokslininkė..."

Kamštyje, profesorius Virgilijus Noreika, stovintis už manęs, šypsosi, ir pirštu rodo į mano "nepykit, aš mokslininkė...". Gerai, kad nematė manęs už vairo, o tai močiutei būtų paskambinęs išsižvengt.
O prieš savaitę kažkoks jaunuolis fotkino užrašą. Jei jūs gerbiamieji jau matėte kur nors internete plaukiojant mano Opel karvės foto, pasigirkit, pasidžiaugsiu.

Ryt išlydim Ievutę Grenoblin.
O gimtadienio proga sau dovanoju pranešimą "Double Stranded DNA Bacteriophage as Nano-machines", ir važiuosiu Jyvaskylon traukiniu.

Šefas rėkauja ant šliužo, tas bando rodyt į mane pirštu, bet nepavyksta, ir šefas sako - gerai, Saulute, eik eik.

tai va taip ir gyvenam.

2 komentarai:

  1. buvo metas, kai Juvaskyla (tariu taip) stebėjau pro web-cam.
    anuomet taip reikėjo.
    o po to nuotraukų žiūrėjau. nedaug.
    o po to nuėjo užmarštin kartu su...
    ir va, priminei, kad yra toks miestukas kažikur link N
    :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. mhm, manau kad Juvaskyla, dėl tų savo umliautų...
    įdomiai kartais viskas atsitiktinumais sutampa;)

    AtsakytiPanaikinti