2009 m. rugpjūčio 4 d., antradienis

it's a complicated jam of strawberries.

Vakar atostogų proga suvaikščiojau darban, nieko doro nenuveikiau, bet bent jau pareguliuoju mergaites ir su tarpiniu direktorium susitinku.
Taip taip, aš buožė-buržujė ir man reikia visų trijų (keturių) savaičių atostogų.

Nuo ketvirtadienio gal davai aš jokiu būdu nepasiekiama, a? Justukams, Schatz ir D. išimtis.
Aš noriu žolės, muzikos, ramybės ir nesapnuoti prarabo Vasios, nu nes gal jau užteks to darbo. Juoda saldi arbata su pienu buvo irgi labai gerai. Turbūt net rasiu laiko nusilakuot nagus raudonai. Nu nes neinu į laboratoriją ;)

Sapnuoju citrinų pyragus, sapnų vyrus, kad valgau krevetes, važinėjuos dviračiu ir kalbuosi su Avimi. Ir kad viskas praeis.


Vakarais kvepia žaluma ir vyšniniu pyragu.

2 komentarai:

  1. juodos arbatos puodelis su pienu ir mano desineje.. Gal del to ir miela skaityti apie prarabus ir pokalbius.:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. mhm, kažkaip maloniai susigėrė arbata. Švelnuma salduma.

    gerbiamoji, grįšiu po atostogų, teks ir kitokių skysčių įvartot ;)

    AtsakytiPanaikinti