2008 m. vasario 21 d., ketvirtadienis

Osvencimo grožio etalonai arba morb-lusu

Kai šįvakar išsimaudžiusi supratau, kad frotinio chalato diržas jau tapo pakankamai ilgu, kad jį užsiriščiau nugaroje, nusprendžiau visgi pasisverti. Ne tai kad paskutinis kritinis puskilogramis nukrito... Hmm. Tiek svėriau turbūt tik dvyliktoj klasėj. 50,5 kg ant 168cm ūgio. KMI apgailėtinas - 17.89. Kaip ir paskutinioji atėjo, ar ką? Jau kolegės sakė, kad aš po truputį artėju prie Osvencimo grožio etalonų.

Dar mielosios kolegės šiandien tyčiojosi iš mano dainavimo. Ok, lengvai šaipėsi. Turim mes laboratoriją - akvariumą. Itin švarios patalpos, viena siena stiklinė. Aš kaip ir įsivaizdavau, kad per ventiliatorių ūžimą ir uždaras duris manęs nesigirdi. Tai vat ir dainuoju aš pavakarėm, kai lieku viena akvariume. Garsiai. Su savo mp3 grotuviuku - viską nuo tango iki DTH.
Taigi, kolegės pasakojo man, kaip jos pirmą kartą išgirdo, kad aš dainuoju. Sėdi gretimoj labėj prie kompų ir girdi kažką žviegiant. Pradeda dairytis - ar šaldytuvų, ar termostatų signalizacija įsijungė, ar kažkas koridoriuj atsitiko... Žvilgteli į akvariumą - o ten aš headbanginuosi.
Mjo. Pasirodo, galiu puikiai imituoti signalizacijos žviegimą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą