2009 m. gegužės 22 d., penktadienis

D6, aš genijus ir taip toliau

Nu gavau aš tą chimerą. Aišku, dar tikrint reikia. Bet jau reikiamo dydžio genas, jis plazmidėje, o ta plazmidė bakterijoje, ir ta bakterija netgi auga. Koščėjaus mirtis, taip sakant. Tik atvirkščiai.

Vo taip, ble.

Chimeros darbinis pavadinimas D6. Kodėl man tai kažką primena? Reik sugalvot kokį kitą vardą.

Nu ir galvoju. Galiu aš šiandien dar pasiplėšyt. Bet aš gal pasimokysiu, mmm?
O pirmadienį prasidės viskas iš naujo. Įdomu, kurioj vietoj kils naujos problemos.

Pasiilgau D., noriu A. ir bendrai, greičiau jau tas vakaras.

6 komentarai:

  1. "Chimeros darbinis pavadinimas D6"

    Ta prasme, prieš ką nors su ja darant, reikia mesti D6?..

    Pavojinga, ypač turint tokių pažįstamų, kaip Džonis...

    AtsakytiPanaikinti
  2. ne, jos konstrukcija yra 1P-D agal genų konformaciją, o klonas 6-as. Itogo - D6.
    Bet jai prie veido netinka vardas;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Pries kiekviena chimerėlės montavima reikia mesti D20... for sanity... "in case"

    AtsakytiPanaikinti
  4. nu aš beprotė, aha.
    daug chimerų šiandien auga. 25.

    AtsakytiPanaikinti