2009 m. gegužės 4 d., pirmadienis

1

Išaugo viena kolonija.

Jei ten, ble, ne chimera, tai nežinau. Užmušiu ir pasakysiu kad taip ir buvo.

Užtat skaitau patentus vietoj to, kad ruoščiausi molekulinei biologijai. Šiąnakt paskaitysiu, hau.

Noriu naujų batų, naujos šukuosenos, tašės, kelionės, atostogų, apelsininio pyrago, chimerų gausybėmis, kiniško triušienos troškinio. Noriu noriu noriu, aš aš aš.
O dabar užsičiaupiam.

5 komentarai:

  1. O Zaulia mieloji... kiek as noriu visko... Tik, kad jei man spangstant ir pasakojant savo norus pro šalį praskrenda kamanė... mintys iškart nušoka ant kamanių gaudymo ir klausimo "o ar jos išvis kakoja". Pavasariniai dėmesio sutrikimai :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. kakoja, man rods.

    nu. pavasariniai dėmesio sutrikimai.

    AtsakytiPanaikinti
  3. pala. pas tave darbe pro šalį skraido kamanės?..

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kokių gliukučių pas mane tik neužklysta... net į 6-tą ofiso aukštą :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. jo, gliukučiai bendradarbių pavidalu, į kuriuos tenka šaut iš raketos? :D

    AtsakytiPanaikinti