2009 m. kovo 12 d., ketvirtadienis

Rytinė kava @11:30 am ir tikri vyrai laboratorijoje

Taip taip, mano laboratorijoje ir vėl remontiniai darbai. Porą aparatų išveža, montuoja baldus, prijunginėja vandenį..
Ta proga rytinė kava mane ištiko tik pusę dvyliktos. Santechnikai išlėkė pirkt veržlių, prarabas paskambino ir berods jau apsiramino ir aš galų gale galiu prisėst ir pagalvot apie būtinus reikalus.

Dienos įžvalgos, savo ruožtu, yra apie tikrus vyrus:
- kurie nepasiduoda susidūrę su pirmu sunkumu ir išbando krūvą siurblių ir žarnelių, kad tik išpumpuotų vandenį iš aparato.
- kurie nepataiko tą išpumpuotą vandenį išpilt į kriauklę. Didelę kriauklę. Iš patogaus plastmasinio kibiro. Grindys plaukia.
- tačiau atimantys iš manęs šluotą ir viską patys sušluostantys.
- gerdami kavą pasakoja man linksmus nepošlus anekdotus ir tyliai lengvai besityčiojantys iš mūsų šefo. Kuriam žmona ir dukra medikė uždraudė valgyt šokoladą ir gert kavą. O aš galvoju, ko taip greit nyksta šie produktai mūsų virtuvėlėje, net kai nėr studentų...
- išvažiuodami su priekaba nuskina kiemo žibintą. Tokį nedidelį... Nelabai smarkiai. Skaniai nusikeikia, grįžta grąžto ir sutvarko žibintą. Plius valanda? Nieko tokio, užtat viskas tvarkoj.

Kodėl turiu nuojautą, kad dienos nuotykiai dar tik įsibėgėja?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą