2009 m. kovo 23 d., pirmadienis

little bears, big pandas.

Sapnuoju gailiai šviežią juodą duoną. Mėlynes, bebrus, vestuves, skraidančius žydrus ir oranžinius durklus. Skaidrių spalvotų balionėlių jūrą, Kaziuko mugės minią, kažką, šnekantį lenkiškai.

Tada galvoju, kad puiku, kad yra keletas žmonių, kurie mane priverčia nusišypsoti. Mažomis smulkmenomis, negrabiu švelnumu, vien savo buvimu.

Iki silpnumo užkniso sniegas ir pilkuma šlapuma. Kai dar persuks tą laiką, iš vis sustingsiu į ragą.

Per kelias dienas, taip netikėtai, pasiilgau D. O turiu papasakoti, svarbiausia - gyvai, apie Buenos Airių kelionę. O nematysiu iki pat liepos.

Noriu planuotis vasarą - Stokholmą, Mėnulį Juodaragį, kokį nors visiškai ramų tylų poilsį. Neįtikėtinai miela būtų Latvijon, į Alviki, į tą seną medinį namą, dengtą nendrėmis - į palėpę su vaizdu į jūrą iš išgulėtos siauros lovos.
Tuomet aš pasikvepinu žalios arbatos kvepalais, kad nepamirščiau pavasario kvapo. Klausausi Jimmy Hendrixo, Lykke Li ir hipiško post-bitlinio Harrisono.
Studentai man užpliko kavos ryte ir aš juos perspėju dėl blogų žmonių outside the lab. Nesigąsdina ir parodo, kaip einasi žaisti Traviane online.

Ir galvoje skamba, nesustojamai:
I don't know why nobody told you
how to unfold your love.

Ir dar aš noriu sportuot.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą