2009 m. kovo 4 d., trečiadienis

I have worries

"I have worries", pasakė mano šefas, paaiškindamas fryko neėmimo priežastis, ir aš jį supratau. Ir negaliu to užginčyt ar paneigt. Mano šefas, nors ir rėksnys, norintis visko tuoj pat, yra dažniausiai teisus. O va jau priemonės, kuriomis jis naudojasi tikslų pasiekimui...

Fryko background'as ir man galėtų sukelt šiokį tokį nerimą.
Gal ir paims, bet ne tuoj pat.

Kita vertus, net ir geri studentai daro klaidas - šiandien diena be studentų, vaikštau, taisau jų kliauzas. Nors jie pas mane vistiek geri vaikai.

Mečiau valgyt pietus, ir jokie Romučio skambučiai ar laiškai nepadeda. Nelaistomas kaktusas, taip sakant. Saldi kava yra maistas, nereik čia rėkaut. Taip, aš žinau, kad turiu maitinimosi sutrikimų. Nerėkit, girdit?

Nekenčiu popierių. User requirement specification, wtf?

In the land of freaks you need only sanity.

6 komentarai:

  1. Tuoj ateis Rūtaisa, duos ydūdą, tai patariu prieš tai pavalgyt.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jo, Zaulia, valgyk geriau, kad kiekviena Rutaisa neduotu į dūda :)
    Aš darbe irgi perėjau prie kavos ir pertusino dietos... bet čia laikinai, kol pabaigsiu sluoguot/kosėt.

    AtsakytiPanaikinti
  3. nu man forezė eina, aš negaliu eit valgyt.
    aš žinau, kad Rūtaisa duos ydūdą.
    ... aij nu.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nu bet nereikalauk, kad nerėktume :) Rėėksim :F

    AtsakytiPanaikinti
  5. user specifi... what?

    AtsakytiPanaikinti
  6. user requirement specification - kai dirbi didelėje korporacijoje, ir nori pirkt didelį daiktą, logistikos skyriui turi pateikt popierių su to didelio daikto, mano atveju - mikroskopo, specifikacijomis. Ant to popieriaus, be visa ko, turi dar keturi viršininkai pasirašyt...

    AtsakytiPanaikinti