2009 m. balandžio 7 d., antradienis

Sniego mašina

Gavau sniego mašiną. Berods 50 litrų per parą pajėgumo. Studentai jau vaikšto ratais ir seilėjasi, galvodami apie vaisinius šerbetus....

Tuomet eilinį kartą, egocentriškai, pyktelėjau - ar čia visi vadybininkai arkliai debilai, ar ką? Nu argi jie nenori tų kelių milijonų užsidirbt, kad nesugeba man parašyt komercinių pasiūlymų, m? Ta prasme man gi nesunku - kiti eilėje laukia, norėdami man ką nors pasiūlyt. Keliasdešimt aparatų, su partneriais paėmus kartu - keliolika milijonų, o jie man atsiunčia komercinį pasiūlymą mėgintuvėlių purtyklei?..

Tęsiant vadybininkų liniją - jei jau kviečiama į pasimatymą "sekmadienį ryte, senamiestyje, pasižiūrėt kaip miestas bunda ir suvalgyt pyrago su kava", tai, atsiprašant - jei nenorite/negalite, praneškite. O tai aš sekmadienio rytais turiu kitą puikią veiklą. Miegoti.

Užtat atrandu pletkinimo grožį korporacijoje, su sekretore prakikenom virš valandos. Neapykanta bendram priešui puikiai suvienija.

2 komentarai: