2009 m. liepos 4 d., šeštadienis

orkestrai

Sėdžiu, o greta veikia televizorius. Dainų šventė, 'tsakant. Orkestrų diena. Iki skausmo pažįstami dirigentai, kūriniai, jausmas ir lietus. Net ir mūsų baltutėlį žilą Skripką rodo, pirmoje eilėje tarp dirigentų sėdi.

Šiaip tai linksma būdavo. Zyzdavom, bet buvo pasiutiškai smagu. Net ir lyjant, po to pėstute per kalnų parką šliauždavom iki troleibuso, bernai žviegdami bandydavo įsispraust į troleibusus su visom savo bosinėm tūbom ar skardinėm lėkštėm.

aij nu, smagūs prisiminimai, nors šiaip tai man tos šventės kiek alergiją kelia.

Ir kodėl sportklubis poilsio dienomis tik nuo devynių dirba?..

7 komentarai:

  1. Man irgi prisiminus vaizdai per tv kelia. Tik mano patirtis susijus su sokiu diena, nakvojimu Ozo vidurineje ant sporto sales grindu, ir isejimais i miesta paspuosus ciut ne balinem suknele plius "pasiskolintais" mamos aukstakulniais ir pirma karta pasidarytu makiazu (jei ji tokiu pavadint galima:) O maniskis sportklubis nuo 10 tedirba. Bet koks skirtumas kai vistiek ka tik teatskeliau :) I koki vaikstai?

    AtsakytiPanaikinti
  2. man tai prisiminimų nekelia. tik alergiją :>

    AtsakytiPanaikinti
  3. korporatyvas davė nuolaidas ant Forum Palace sportklubio, tai apsimetu buože buržuje ir vaikštau ten į baseiną;)

    proz, o tu kame nors grojai/dainavai/šokai/priverstinai dalyvavai?..

    AtsakytiPanaikinti
  4. Todėl, kad normalūs žmonės miega tokiu metu, o sportklubis laukia, kol jie išsimiegos :-)

    AtsakytiPanaikinti
  5. bebebe. O jei aš noriu pusę šešių keltis?.. Man ką, į Nerį eit maudytis?

    AtsakytiPanaikinti
  6. tai va, kad nedalyvavau. tik pirmoj klasėj šiek tiek čiurlionkėj pasitryniau ir baigės visos muzikos. gal ir turi tie renginiai kažkiek žavesio, tik aš nemoku jo įžvelgti. labiausiai nervina masiškumas, minia ir deklaratyvus patriotizmas.

    AtsakytiPanaikinti
  7. masiškumas ir minia - gal ne visuomet yra yda. dainavimo minios turbūt visai faina.

    o deklaratyvus patriotizmas - kartais man rodos, kad iš viso jokio patriotizmo dauguma žmonių nejaučia. sriubos bliūdo patriotizmas pas mus, deja. Bet kai mano draugai savo trijų metų paną nusiveda į tokią šventę, ir padainuoja kartu su ja minioje - tai va ši karta gal ir supras viską normaliau.

    AtsakytiPanaikinti