2011 m. sausio 30 d., sekmadienis

Extasy

Pakniopstom, nosim žemę beardama, kažkaip atsisnūstu rodos, tiek, kad net turiu jėgų ryte pabust, paskaityti Želazną susivyniojus į antklodžių ir pagalvių lizdą. Lėtai išsibudinti, išsirąžyti, markstytis dulkinuose saulės spinduliuose.

Po truputį suvokt, kad visi klonavimai į pabaigą, kad tuoj viską susidėliosime ir viskas pas mus bus labai gerai. Kad pradėsiu ir aš šypsotis, ir mergaitės vėl juokaus dažniau ir gyviau. Gal nauji fermentatoriai atkeliaus šią savaitę, pradėsime auginti chimerėles, bursime prie stiklo ir dainuosime Petri lėkštelėms.

Šokoladiniai triufeliai ir paštetai įtinka visiems, eilėje laukia keptas kamembero arba brie sūris su bruknių uogiene, čiobreliais ir šaldytom vyšniom, dar pastarnokų sriuba...

4 komentarai:

  1. Žinai, šį tinklaraštį verta skaityti vien dėl patiekalų pavadinimų...

    AtsakytiPanaikinti
  2. visad mėgau gamint. ir nelabai skaitau kulinarius blogus ar knygas, tik žvilgteliu. bet kažkaip su J. mano gyvenime atsirado įkvėpimas gamint. Namai per skonį gaunasi. Kažkoks įsitikinimas, kad jei pasigaminsime kažką, ypač kartu, mūsų šeimyninis jaukumas sustiprės.

    Ir taip, pažadu artimiausiu metu parašyt tą įrašą apie stylish blog.

    AtsakytiPanaikinti
  3. aš irgi mėgstu gaminti. Ir receptas reikalingas tik įkvėpimui, paskui tai jau mano kūryba.
    Bet vis tiek nepaliauju stebėtis kasdieniškumu, paprastumu, bet ir žavumu, su kuriais su pamini kelis pavadinimus (kurie kartais net būna negirdėti ar nelabai suprantami, bet tai žadina vaizduotę).
    Tu taip laisvai ir kasdieniškai tai pamini, kad aš apsalu nuo žodžių grožio.
    Ir net nesi kokia namų šeimininkė, turinti begales laiko visa tai gaminti (man kažkodėl atrodo, kad laiko reikia daug).
    Tikiuosi, kad bent šiek tiek pavyko išreikšti tai, ką aš jaučiu.

    AtsakytiPanaikinti
  4. dėkui, supratau. Labai malonu.
    Ir taip, kasdien dirbant po 10-11 valandų, ir dar savaitgaliais važiuojant į laboratoriją - nėra daug laiko. Bet kažkokia vidinė būtinybė.

    Viena draugė juokavo, kad vat mudu su J. niekad nebadausime, nes iš bet ko, bet kokiu paros metu imsime gaminti maistą.

    AtsakytiPanaikinti