2008 m. birželio 23 d., pirmadienis

Service Packai

Protingieji jūs mano...
man Višta siūlo instaliuotis Service Packą (
ir nereik mėtytis akmenais, kad naudojuos Višta... man su mano minimaliais poreikiais netrukdo). Kol kas nuėmiau varnelę sąraše "updates available". Nežinau, kuom jis blogas, bet kažką girdėjau kad visaip kaip reik to vengt. Dabar jau galit man patarinėt, ką toliau daryt. Ar nedaryt. Ar apsimest Zaulia Technofobe ir plaukt pasroviui.

Jei patarinėsit, tai prašyčiau "
idiot-proof" būdu. Aš klonuot moku, kompas tik pagalbinė priemonė gyvenime.

4 komentarai:

  1. Man atrodo, reikia instaliuot. Pas mane su juo veikia normaliai (gal net geriau, kaip ir turėtų), o kažkur kažkada rašiau, kokių man buvo problemų susiinstaliuot, bet pas tave jų neturėtų atsitikti.

    AtsakytiPanaikinti
  2. ja vot dumaju... iš kur man tas jausmas, kad kažkas negerai? Gal Romutis kažką byzgė... Nu žėsim, turbūt plauksiu pasroviui, jei kompas pats susiinstaliuos kitą kartą kraunamas, tai aš nesiginsiu.
    Merci, cher.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Atsinešk kada kompą pas mus, sukalsim Linuxą, tfu, Service packą, papramogausim :-)

    AtsakytiPanaikinti