2008 m. gegužės 27 d., antradienis

mašinoieška, sielovada ir kitos linksmybės

Šiandien apturėjau potyrį, vadinamą mašinoieška.
Išvados iš to kelios:
  1. Visiškai nemoku derėtis ir neprižiūrima esu itin lengvas grobis vadybininkams. Fordo salone, kol dėdė Giedrius šnekėjo telefonu, man sugebėjo tooookį šlamštą įpiršt... Gerai, kad aš su dėde Giedrium, kuriam 18-20 procentų nuolaida yra juokų darbas.
  2. Nežinau, kokios mašinytės noriu. Ryškiai žalia Mazda 2 smarkiai kirto per mano vaizduotę, bet susitvardžiau. Akivaizdu, kad kiti žmonės mašinų klausimu žino geriau, ko man reikia.
  3. Ne, jokių komentarų tema "ar tau reikia visiškai naujos mašinos" nepriimu. Aš kapituliavau. Kartais geriau nesiginčyti.
Tai va. Dabar apie tai, ties kokiomis mašinytėmis yra apsistota šiuo metu. Dar važinėjimosi diena ir derybų diena, tai pasirinkimas susiaurės. Random tvarka.
  • Opel Meriva, Cosmo komplektacija. Pliusas: močiutė ja važinėjosi, labai patiko. Spalva keista - kažkokia sidabriškai švelniai melsva Air blue. Erdvi.
  • Hyundai i30 - žiūrėjau paskutinę. Nebežinau, galva buvo jau perkrauta. Jokio įspūdžio, kaina didoka.
  • Kia cee'd. Yra pažįstamas salone, padarytų nuolaidą. Minusas: trenkiausi galva besėsdama. Močiutė tikrai užsikabins, be to nepatogu ir šiaip įsėst...
  • Peugeot 207SW. Ji man negraži iš veido. That's it.
  • Ford Focus Collection. Nežinau. Beveidė mašina. Justukas sako, kad brangios detalės.
  • Honda Jazz. Nu labiausiai emociškai patikusi... Mergina vadybininkė, vienintelė mašinytė, kurią mačiau gyvai važiuojančią ir ryškiai geltona... Aišku, geltonos nepirkčiau, bet ;) Mergaitiška, kompaktiška, su charakteriu. Bet. Manau, močiutei joje nebus patogu...
Sveikas protas sako - Opel Meriva, jei lips su vairavimu. Giliai norėtųsi Hondos Jazz.

Užtat užsėjau savo bakterijas :) Galų gale, gyvas daiktas mano laboratorijoje. Užsiimsiu bakterijų sielovada ir dresūra - mokysiu šokinėt pro degantį barjerą ir dainuoti tirolietiškai.

Oficiali padėka Justukų šeimynai už ištempimą iš darbo. Ačiū ačiū.

4 komentarai:

  1. Smagiais dalykais užsiiminėji, net jei tai šiek tiek ir vargina. Ir aš mašiniuko, taip sakant, norėčiau. Ir net tiksliai žinau kokio! Šiuo metu - nepakeičiamasis Fiat 500! Matyt, išauš kažkada bendra jo ir mano valanda:) O šiaip, įdomu, kodėl savo mašinos patogumą vertini pagal jos patogumą močiutei. Ji labai mėgsta važinėtis?

    AtsakytiPanaikinti
  2. :)
    Fiat 500... Mhm. Aš dar visai imčiau ir Zilą, ir Pobedą... Man jos idėjiškai, kaip seni mamutai, patinka.

    O močiutė yra itin svarbus faktorius mašinos pirkime. Esu oficiali močiutės vairuotoja, tai va ir reikia, kad jai būtų patogu įsėst... O tai sportinio tipo senutė žemadugnė Mazda 323F šiam tikslui visiškai netiko.
    Aha, ir vakar visgi močiutė nusprendė, kad Meriva jai labai prie širdies. Mane tik spalva trikdo. Žiūrėsim.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Prašom prašom.

    Apie Fordą sakiau ne kad brangios detalės, o kad jų daug reikės :-) Nors gal čia tik seniems Fordams galioja, bet jei nelaikysi mašinos garaže, tai Fordo vis tiek nepatariu. Pats turiu :P

    AtsakytiPanaikinti
  4. Justukasai,

    aš vakar dar turėjau atlaikyt ir frontą, kad mes tikrai nenorim pirkti garažo...
    Nu negi manęs kas nors pasigailės.
    Kiemas, ne garažas.

    AtsakytiPanaikinti