2009 m. sausio 26 d., pirmadienis

Naked night comes

Nekreipkit dėmesio į pavadinimą, aš Joe Cockerio mašinoj klausaus - man tas senas krioklys labai darbinę nuotaiką pakelia.

GoogleTalk status message: Chimeros snukutis.

Klausimas:
Jei chimera susideda iš keturių-penkių dalių, o aš jau turiu pirmą - ar tai reiškia, kad aš turiu chimeros snukutį?
Atsakymas - reik tikėtis, nes kitu atveju tai būtų uodegėlė.

(čia mano eksperimentai. Chimeriniai baltymai ir jų analizė, kažkieno daktarinės tema, taip sakant)

Dar kažkada Urtė sakė, kad dienos planai studentams daro juos labai nesavarankiškais. Sutinku, bet man bent jau šiuo metu laiko gaila. Jei leisi patiems susiplanuot, tai... ehm, kaip tai mandagiau pasakius?
Nu tai ta proga prisėsiu Pankiukui surašysiu, ką jis ryt darys. PCRą pirmą kartą prasileis vaikas. Mažieji jau turi po sesijos pasirodyt, seniai jau taip tylu ir nyku.

Aš akivaizdžiai pakilime. Ar tai reiškias, kad Romučiui tuoj bus blogai?
Ir dar su fisheye kamera nufotkinau kelis gabaliukus laboratorijos. Ir Romutį. Žiūrėsim, kas gausis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą