2011 m. birželio 12 d., sekmadienis

el mareo

Truputį jūrligė, truputį galvos svaigimas.




Ir it užkeikta, kai tik vieną dieną nebūnu darbe, vis kas nors ištinka. Telefono stotelė ir serveris, my ass. Žinau, kad susitvarkys, bet.

o šiaip tarp paranojos ir baimės purslų tai truputį visai nemažos švelnumo bangos, aha.

3 komentarai:

  1. o jūrligė iš kur?
    flirtavo ji čia su manim neseniai. ale mano širdis ne jai priklauso ir niekad nepriklausys. tai atstojo.

    AtsakytiPanaikinti
  2. šios dainos priedainis yra apie galvos svaigimą arba jūrligę. "mano akys tavęs nemato, ir žinau, kad puola svaigulys, ir tuomet aš turiu išeit/ vanduo mane apakina, o smėlyje vien stiklas, ir dabar man nebesunku atsisveikinti".

    kažkaip labai užsupanti, kaip jūra, daina.

    AtsakytiPanaikinti
  3. žinojau, kad taip ir turi būti :)
    o daina graži.

    AtsakytiPanaikinti